Programma
Walk4Brains Meijel (L) 2016:
Adres: Nostalgie Eten en Drinken, Dorpstraat 10, 5768 CE Meijel, tel: 06-53713760.
09:30 – 10:15 uur: Aanvang / Verzamelen bij Cafe/Restaurant Nostalgie
10:30 uur: Welkomst woord door Joost Cranenbroek (organisator) + bekendmaking DJ’s P&M Hoes
11:00 – 11.30 uur: Start route van: 5 km en 10 KM.
Finish rond 13.30 uur. Hopelijk blijft u nog even napraten. De organisatie is tot 15.00 uur aanwezig.
De Wandeltocht
De wandelroute leid je door een bosrijke omgeving van Meijel. Wij hebben 2 nieuwe knopentochten voor de wandelaars uitgestippeld van 5 en 10 km. Halverwege hebben we een post ingericht, om even te pauzeren en te genieten van een kleine versnapering. Tevens krijgt men hier een muntje voor een kop koffie bij aankomst/finish. Deze koffie kunt u afhalen bij het ijshofje.
In deze rustige omgeving kunnen we samen genieten van de natuur en levenservaringen met elkaar delen. Door samen bezig te zijn met de strijd tegen hersentumoren/kanker en tegelijkertijd contact te hebben met lotgenoten, ontstaat een lotgenoten contact wat verder gaat. Uw deelname is een gebaar van bemoediging naar de mensen die een hersentumor/kanker hebben of iemand daaraan hebben verloren. Dat is voelbaar, het geeft deze acties extra lading, maar ook extra betekenis. Het is fijn met iemand te kunnen praten die in dezelfde situatie zit, of met iemand die alles al een keer heeft meegemaakt. Zo kunnen we van te voren, tijdens en na de wandeltocht op een gemoedelijke manier stil te staan bij deze verschrikkelijke ziektes.
Eigen risico
Iedereen loopt mee op eigen risico! Deze site nodigt je uit om je aan te sluiten bij ons initiatief. We gaan er van uit dat iedere deelnemer de natuur en het leven waardeert, zodat we tijdens en na de tocht, ons houden aan de verkeers- en milieuregels. De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor welke schade dan ook. Ook een regenbui houd je deze dag er niet van om deel te nemen!
PS: Mocht u een hond mee willen laten wandelen, doe dit dan aan de lijn.
Bij voorbaat dank, namens de organisatie